Det var ett tag sedan...

Kvällen har tillbringats hemma.. S kom en sväng och vi kollade på american gangsters, inte riktigt min typ av film men ändå ganska bra.. Sen tog vi några smörgåsar och sen kollade vi på O.C och det var sjukt längesen jag gjorde.. Har nästan glömt av hur bra det var... Ska nog kika ett avsnitt till innan jag sussar.. Men ska borst tänderna med min nyladdade eltandborste =) Det  är verkligen en sjukt bra uppfinning, känns som det blir dunderrent i munnen! Klarar knappt av att borsta med vanlig, hehe...

Kände mig taskig mot M för jag hade frågat om det hände något på lördag och då sa hon nee.. Men sen prata vi inget mer om det så bestämde jag med S istället och det kändes som jag dissade henne.. Har dåligt samvete nu.. Men hon kanske hittade på något med E =) Får hoppas på det..


Kommentarer
Postat av: sofianilsson

haha, va kul :D klassfest är ju kul.

Jodå, vi är allt nöjda med den hehe:D:D

2008-11-09 @ 11:13:23
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0