Det var bara en tidsfråga...

Japp, jag gjorde en "marielle" idag, jag trillade utanför e-huset, det var bara en tidsfråga innan jag skulle halka.. Så typiskt mig, men det lär bli en hel del om det är halt ^^ Jag har svårt med balansen.. Och vi ska ställa upp i lussebandyn :D jag har längtat efter det sen jag gick i ettan =) och nu har vi äntligen fått ihop lite folk! Blir jag, marre och emilia, så ska nog calle va med och han ska fixa lite teknikare som ska vara med =) Så nu måste vi träna :D mihihi.. Vi ska anmäla oss imorgon! Så himla skojj =)

Ska iväg på årets sista kibox snart och det är så sorgligt :( det är så fruktansvärt kul, men aja, ska bli spännande och se hur hon sätter ihop vårens pass.. Ska nig lägga mig direkt när jag kommer hem och har käkat för jag måste få sova.. Har vart ganska trött i skolan idag.. Och någon pulkaåkning blir det nog inte imorgon eftersom det ska bli plusgrader och regn, till det säger vi BLÄ...

Det hade kommit lite grejjer från halens idag, var en tröja och en tunika, men det ena var nog lite för somrig skulle jag tro ^^ Ska rusa till bussen nu.. Ha en fortsatt bra torsdag!
 
Drive and walk carefully


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0