Det är nästan som en dröm som går i uppfyllelse...

Ni anar inte vad som hände mig imorse.. Jag försov mig.. Jag tror faktiskt att jag aldrig gjort det, isf är det väldigt sällan.. Vaknade 07.22 och jag skulle gått upp 06.20 så när jag tittade på klockan lite yrvaket så stelna jag till och tänkte, vilken dag är det och nör fan skulle jag gå upp?! Och dp inser jag det! Hoppar ur sängen och börjar springa omkring och vet inte vad jag ska göra.. Tänkte sms:a marre direkt och säga att jag kommer senare, men så tänkte jag, jag måste hinna på en halmtimme.. Sminkar mig snabbt, fixar håret lite lätt och slänger på mig kläderna och halvspringer till bussen och kommer trots allt fyra minuter innan bussen går.. Jag blev riktigt stolt över mig själv!!

Sen gick vi till skolan och anmälde oss till LUSSEBANDYN, jag har längtat efter det sen jag gick i ettan men vi har aldrig fått ihop lag till det.. Men i år har vi fått det, calle har fixat killarna till laget.. Blev ett rent samhäll/teknik lag! Medans jag skrev i vårt lags namn så läser marre igenom reglerna och då säger hon med allvarlig röst:
- Lisa! Vi har ett problem!
- Vad? :O
- Man får inte svära på eller i närheten av planen..
- Oppsss..

Så nu ska marre säga till mig varje gång jag svär.. En otroligt ful ovana som jag vill bli av med..  När jag va nära på att säga f-ordet idag blev det faaaantastiskt istället =) Jag är duktig!

Vi har haft ekonomi-tema idag hios ekonomerna, var folk från sparbanken och kronofogden, hyffsat intressant faktiskt.. Det var hela dagen så vi hade inga vanliga lektioner.. Efter skolan kollade vi på lite pyjamaser inför bandyn =) För övrigt hatar jag slask, skorna och fötterna blir blöta :'(

Blir ingen träning idag för det var fullt på kombipasset.. Lite skönt med hemmakväll också.. Ska försöka träna imorrn om det finns något kul pass..


Kommentarer
Postat av: Mellis

haha. du är så duktig. hoppas du klarar av att inte svära på lussebandyn då :) hehe.

Jag ska nog försöka komma och kolla när ni spelar tror jag :D

skulle vara kul (:

2008-11-26 @ 18:10:03
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0