Aromer...

Jag har tänkt på en sak, det går knapp en dag utan jag gör något konstigt/dumt.. Ett exempel, igår innan vi skulle käka står vi utanför toaletterna och väntar på att lisa ska bli färdig och så tar jag fram min reflex (som är formad som en katt) ur fickan för att visa marre och sen tittar jag på spegeln och höjer katten och säger heeeeeej kissssekattteeeeeen med bay/weird röst och självklart kommer det in en kille som bara kollar och jag slår vad om att han tänkte, öhhh, vad håller hon på med?!  Och det är inte första gången jag gör något sånt :P

Ibland undrar jag verkligen vad endel tänker om mig fast egentligen vill jag nog inte veta...

Måste säga att jag och marre har haft rätt kul i skolan dom två senaste dagarna, dels för vi busa i lördags och så såg vi en viss person i skolan hela dagen (och marre som sa att hon aldrig såg honom på måndagar, tjii fick hon ;P) Och inatt hade hon drömt en sjukt rolig dröm.. Så så fort en annan viss person kom i korridorerna började vi dra på smilbanden.. hhaha..

Sen måste jag bara säga att killar är rätt undebara, vad vore världen utan deras aromer, killparfym luktar verkligen gudomligt, älskar när man går förbi en kille i skolan och man möts av ett moln med undebara armoer ^^ Vill bara säga tack och mer killaprfym åt folket!


vad vore skolan utan oss två ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0