toppen :D

Måste säga att jag haft två helt underbara dagar!! Kan inte va bättre =) Började med att jag va på teroin igår och då kom naumer, för hon gick tydligen på samma kurs som mig, fast vi har lyckats gå så vi missat varandra.. Så vi hade lite småkul där :P Sen träffade jag amira o marre så gick vi till bowlinghallen och spelade biljard med calle, det va riktigt kul, fast jag kom tyvärr nästsist, menmen.. Sen gick vi o käka lite o tjöta :P Kul att man inte är ensam att inte vara 18 o inte ha ngt sommarjobb :P haha.. Sen gjorde jag, marre o amira en redig impulsgrejj o körde en övernattning hos amira.. Det va sjukt mysigt.. Vi va en sväng på hjertberg innan o då träffade vi på robin o erika o en tjej till.. Sen va vi hos amira och gjorde allt o inget :P Vi låg o tjöta tills klockan va två, vi kom in på endel djupa saker och endel odjupare :P Sen somna jag först.. Jag pratade tydligen i sömnen.. hahah.. Kollade även bilder från när vi va o vandrade på kinnekulle förra året och lite andra bilder.. Jag såg helt annorlunda ut, håret var totalt sönderblekt och ja jag vet inte, såg jättekosntigt ut..

Sen idag va vi o spel golf med linus och john, det va riktigt kul (shit va jag skriver riktigt kul hela tiden) jag skratta mig dubbelvikt för jag va så kass :P linus va dock bäst o vi andra kämpa på så gott vi kunde.. Men kul hade vo iaf.. Vi va i lundsbrunn o spela lite på korthålsbanorna..  Första hålet gick grymt bra, hamnade på green direkt =) men sen gick det kasst :P

Sen åkte vi tillbaka till stan och linus fick fnatt på tutan så han tuta med sin söta båttuta på allt som rörde sig.. Grymt kul ^^ härliga pojkar dom två!! fest på lör med majåkersgänget, skojj det ^^ 

Gick även en sväng på stora staden med amira o marre o vi fixa present till wester som är födelsedagsbarnet.. Hoppas han blir glad, för det borde han bli ;P hehe sen köpte jag lite pysselgrejjer som jag ska hålla på med nu, jippie säger jag :P Kan bara säga att dessa två dagar har vart grymma ^^


Ha det gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0