sommar 08 ?

Sitter just nu och tänker på hur sommaren 2008 kommer bli.. Här står jag utan sommarjobb och dåligt med pengar och inte har jag fyllt 18 och har därför inget körkort heller.. Så vad gör man då? Det suger lite lätt måste jag få säga.. Marre o amira har inte heller lyckats fixa något sommarjobb, så vi får väl försöka kicka igång vår uf-idé, för det blir ett stort projekt och vi ska verkligen göra det bra, inget haffisgt arbete.. Det är ett arbete vi verkligen ska vara stolta över! Menmen det ser ut att kunna bli gulbranna i år igen vilket är mkt trevligt, älskar att träffa nytt folk + campa + vänner  = underbart, kan knappt bli bättre.. Hoppas på bättre år isf, förra året blev det ju översvämning på campingen och i vårat förtält, tyckte synd om öckerö gänget som tältade (haha). När vi festade med lite kompisar för några veckor sedan sa dom att dom skulle på peace and love och det skulle jag också vilja åka på.. Men nu gäller det att spara på pengarna.. Liseberg kan det nog också bli, tror marre frågat majåkerspojkarna, så det vore grymt kul att åka med dom..

Hoppas även på en sommar med sol, så man kan få lite färg.. Fast förra året va det ju bra, slapp man bikiniångesten.. Men det är väl bara att ta tag i sitt liv, träna mer o äta rätt helt enkelt, men det är lättare sagt än gjort.. Skärpning där lisa, ajabaja.. Kolla på lite gamla bilder, så vill du inte se ut igen! Om man får den kroppen man vill ha, undra om man blir lycklig då.. Men det blir inte bättre av att sitta här o älta det :P Kommer nog få en annan syn på detta när vi ska börja på vårt uf-företag.. Spännande..

Men jag hoppas iaf att sommaren 2008 blir en kanonsommar, sista sommarlovet :'(  Vi ska göra allt för att det ska bli en så bra sommar som möjligt.. Det är bara att le och göra det bästa möjliga!



SOMMAR 08´

image350

Kommentarer
Postat av: lyresten

lätt att denna sommaren ska bli bra! det måste den för sen tar sommarloven slut :( snyft!

2008-05-21 @ 20:08:19
Postat av: Emelisen

(v) sommar 08 is the sheeat.

2008-05-21 @ 20:20:08
URL: http://rainbowtears.blogg.se
Postat av: marrä

shia va snygg bild! jag kna bara anta att de är du som tagit den :)puss gullet

2008-05-23 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0