Slappt..

Dagen idag har enbart vart slapp, började med att lyssna på SP3A:s föreläsningar på röda kvarn.. Det var hyffsat intressant, men blev grymt trött i slutet ;P Sen fick vi reda på att föreläsningen i aulan var klockan 11.30 och då var klockan 09.45 när vi lyssnat färdigt.. Då åkte jag o marre till västra för att hämta marres företagseknomi böcker.. Sen gick vi en sväng på stan, marre köpte present tilll hennes mamma :) för hon fyller år idag, grattis till bettan.. Sen blev klockan såpass mycket så vi gick på föreläsningen, vi funderade på att strunta i den eftersom det handlade om klamydia, att man ska använda kondom.. blabla, som man inte redan hört det tusen gånger.. Men vi gick dit iaf.. Och det var Karl-Einar Häkner som pratade, han va så dålig att han blev rolig, skratta så jag grät :P haha.. han såg så kul ut ibland, jösses alltså.. Kul att se lite annat folk med när man går på sånt där.. Och då menar jag föreläsningar... Vi träffa på calle och den stackarn skulle gå i skolan till klockan fem idag.. usch..
Sen var ju även sötnöten där.. Såg ut som en liten söt skolpojke, lite busig, ensam o blyg :P  haha..

Sen drog vi hem.. Så nu ska jag plugga lite.. Va ute o tog lite kort i brist på annat..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0