Så var det tisdag..

Bara 6 ynka dagar kvar till karnevalen, riktigt gött!! Ska bli grymt kul.. Hade sista lektionen på aktie o fondsparande.. Vi vann inte tävlingen och inget pris fick vinnarna inte heller så jag behövde inte bli så sur :P haha.. Men tävlingsinriktad som jag är var jag tvungen att brusa upp lite lätt ^^ haha.. Sen hade vi ingenting mellan 9 och 12, så då åkte jag, lisa o anna ner till stan o solade tills klockan va 11.. Sen gick vi och åt i f-huset, marre kom ner då med :) Så käka vi lite, träffa på lite folk och sen skulle jag o lisa börja tidigare med fotografisk bild men då hade helena glömt av det så vi fick börja 12 istället för 11 som hon sagt.. Så vi jobbade med våra studiokort.. Sen släcktes det utanför labbet och det va helt kålsvart. Så jävla äckligt, var som taget ur en skräckfilm, så hör vi hur någon kommer, jag gömmer mig bakom väggen o lsia står kvar, och så är det vedran som kommer :P haha.. Va där från 12 till 16.15, det kallar jag lång lektion.. Vi träffa på john i f-huset så vi tjötade med honom lite också :) Sen pyste vi hem =) lisa fick en dänga av oralpojken i huvudet, haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0