konstigt

Då var helgen snart över, jag kan sammanfatta helgen som konstig.. Fredagen var hur bra som helst, stressad dock, gick ingen buss så jag tog tåget in till stan o det var försenat så fem i fem mötte jag marre på torget o så gick vi till aulan för att se på talangjakten =) calle hade vart snäll o köpt biljetter till oss, tack.. Det var riktigt bra, tjejbandet som vann va GRYMMA!! Dom va som ett riktigt band! Och komikern va hur rolig som helst.. Vissa grejjer satt man o skratta jättelänge åt, emil i klassen hade tydligen hört mig :P Sen efter det så mötte vi lisa, emelie o amira så tog vi bussen till majåker så gick vi på fest hos en som heter björn, va ganska mkt folk, kom några tjejer från SP3A, riktigt gött folk, vi tjötade en hel del med dom =) Haha det va skojj!! vi spelade kubb och ekonomerna vann såklart ::D Vi grillade också, fast det regnade :P sen vid tolv drog jag o marre.. Så lämna vi en tröja hemma hos linus innan vi gick hem till marre.. Så sov jag där.. Sen på lördagen va vi uppe i råda och körde enduro, i början gick det ganska dåligt men sen så gick det bättre, fast jag måste lära mig det s k dragningsläget, men nu vet jag vad gaffeln är iaf ;P Grymt snygg outfit hade jag också ;P hahaha tack, för att jag fick följa med.. Sen va jag o marre så hungriga så vi cyklade till gyllene måsen o käkade lite, grymt kallt vart det ute, händerna o öronen va som isbitar.. Sen drog vi till robin o kolla film, lisa o linus va där också, så det var mkt trevligt.. Men sen dog humöret.. och när jag o lisa skulle gå ner till stan sa vi inte ett ord till varandra.. Hon kanske är sur på mig, men det lär jag inte få reda på.. Syrran åkte med bussen också.. Sen var det några jävlar i källby utan liv som vänt uppochner på alla cyklar, idioter!!! 

idag har jag inte gjort nått vettigt, legat i sängen o kollat på hela första säsongen av gossip girl som visades på kanal 5, grymt bra vart det, heta pojkar också..

veckan har vart helt fucked upp, har drömt varje natt, som om det inte räcker att jag har det i tankarna på dagen, inte ens på natten är tankarna borta.. Måste vakna nån gång, hatar när jag är sån här, acceptera vem du är lisa! du kommer aldrig att kunna bli den person som du vill vara.. nu svamlar jag igen... lika bra att sluta skriva nu

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0