Jag blir så trött *suck*

Gårdagen var upp och ner.. När jag skulle in till stan igår så skulle jag använda fritidskortet som vanligt men så funka det inte och det visade sig att det gick ut 18 maj, så jag släppte förbi dom andra för att leta fram pengar.. Och som vanligt åker jag på ungdom fastän jag är två år för gammal.. 25 kr  in till stan är hutlöst.. Det tar en kvart. Och när jag satt mig slår det mig, att klockan inte är så mkt så jag fråga emilia o hon sa att den va halv sju och då funkar skolkortet fortfarande, så jag väntade med att gå fram tills vi kom till lidköping, för jag villee inte störa henne... Men då säger hon den idioten, ne du kan bara få pengarna tillbaka om du kommer inom 10 minuter efter det att du fått din biljett. Och det hade gått en kvart! FEM ninuter hit eller dit ska väl inte spela nån roll.. BIATCH! Då blev jag sur.. Så satte jag mig på en gul bänk vid torget.. Så kände jag mig lite halvt iaktagen, så kommer det fram en man i 30 års åldern, mkt läskig o börjar tjöta... Sen kom marre som en räddare i nöden, tack!

Så såg vi en mystisk bil som körde åt fel håll runt torget, så kom han ut ur bilen med en röd bensindunk, vi trodde det va en sjuk sak, men det visade sig att det va en resväska och att han letade efter sitt hotell :P
Sen skulle jag, marre, lisa och amira gå o bowla med calle, otto, linus och krook =) Vi var lite oroliga eftersom vi inte är 18.. Men vi kom in och va där inne i kanske 2 ½ min tills dom ville se våra legg, som vi hade glömt hemma, hehe. Pinsamt? svar ja! Men då drog jag, lisa, calle och otto till station o så drog vi till kullenfestivalen, träffa två i deras paralellklass, dom hade redan vart där men tyckt det var tråkgigt.. Men vi åkte dit iaf.. Det va lite kallt, men annars var det kul, träffa både gammalt och nytt folk =) Bussen hem va smockfull också.. Som på mornarna.. Men det va kul att vi hitta på nått iaf =)

Hatar att inte vara 18, men något som va grymt kul, dom vi träffa från lidköping, som va calles kompisar, va inte heller 18, så vi som inte kom in nån annanstans fick åka på kullenfestivalen, haha.. Träffa även julia och ida där, det va kuligt :) och julia har klarat teorin, grattis till henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0