jag är förbannad

Jag tror jag kokar över, va längesen jag var såhär förbannad..

Hela dagen har vi gått och väntat på lektioner som sedan vart inställda, en hel dag till spillo.. Ovärda dagar har vi många!  Jag hatar att jag suger så, kan man inte bara få vara duktig på något? Att man aldrig räcker till.. Blir så avundsjuk på alla smarta, där mvg:na bara regnar in.. Lisa hade bara 6 fel på hela nationella i engelska b, jag tänker inte ens tala om vad jag fick, det är ju för faan skrattretande.. Inte nog med det så var jag vrålhungrig och vad serverar dom idag? Jo, potatisbullar med äcklig fettbacon och blodpudding, knäckebröd kom o hjälp mig!! Som pricken över i:et så hade TC satt upp lapparna om karnevalen, vad alla klasser skulle va, jag letar rätt på vår klass och där står det, omval.. Så tänkte vi att det var några som skulle va bebisar, att det kanske skulle bli likt, så kollar jag igenom listorna och jag stannar till på OP3:ornas val, och där står det Kärleksguden Amor ursäkta men får man faan göra så?? Jag tänkte på amor redan i höstas!! Och så kommer dom och är det!! Höll på att koka över, svor som bara den.. Frågan är om det är en tillfällighet att dom går på västra eller att dom valt det av en ren slump att dom valde det, eller om dom kollat reklamen... Jag tror dom snott det, dom har säkert hört att vi pratat i koriidorerna.. `Men ska inte säga något jag inte har någon säker fakta på.. Men om dom gjort så, då är det jävligt dålig stil!!  Så mitt humör är just nu så lågt det kan bli, visst det är bara karnevalen, men det är ju för faan karnevalen, en av 2:ans höjdpunkter och allt bara rasar samman! Fan säger jag bara, det värsta är om dom gör det dåligt, eller om dom vinner..

Så nu måste vi komma på något nytt, en vecka innan det är!! Tack för den, fucking TC!! Vi hade endel förslag men dom tänker jag inte skriva här, men så bestämde vi fjortisar, men jag vägrar faktiskt att vara det, hur kul kan det vara egentligen?? Inte alls.. Så nu sitter jag är och är pissed off.. Några tjejer i klassen va inte heller på fjortisideén längre, så imorrn är det övertalning som gäller..

Nu ska jag käka, magen vill ha mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0