helt underbart!

Måste säga att dagens temadag har vart toppenbra!! Började med att lisa kom hem till mig och så cyklade vi iväg mot lidköping och påvägen in till stan ser vi ett stort gäng med massa människor och cyklar, så är det BF3:orna som va påväg till brommö, skitkul att träffa på dom, tjöta lite med emelie innan vi cykla vidare.. Kom fram till sklan tjugo över åtta, sen fick vi reda på vad vi skulle göra under dagen.. Vi fick en massa olika uppdrag som va värda olika poäng.. Så hade vi tid till 13.00 att lösa dom, det va riktigt kul att cykla runt i lidköping och tjöta på folk o ta kort på olika saker mm.. Bästa va nog när vi fick ca 50 teknikare att vinka (få 50 personer att utföra en aktiv övning eller nått) Den va klockren, tack vare Calle =) Så träffa vi på vår allas älg också.. Så får vi inte glömma av sötnöten,, shit jag tror jag smälter, haha.. Har nog tjötat hål i huvudet på mina kära vänner idag :P hahah.. Sen fick vi hjälp av linus också, han skjutsa ut oss till hovby flygfält, tack =) Så vi fick lite hjälp med olika saker :) Sen skulle vi köpa priser, då köpte vi alkoholfria öl =) haha ingen tog våra priser, men sen var det bara dom kvar nästan, så en trogen ekonom etta tog en och john tog en ^^ dom hävde direkt :P haha.. Vi kom ganska långt bak.. Men va fan.. Kul vart det! Härligt väder att cykla omkring i, med underbara vänner =) Tack för en go dag!

Sen cykla lisa med mig till källby o så kollade vi lite på spanskan inför provet imorrn som kommer gå åt helvete!!! Hatar spanska!! Jag fattar verkligen ingenting och det är jag inte ensam om.. vet inte vad jag ska göra!! Usch, det får mig verkligen att må skit, vfr valde man det för? Vill inte ens tänka på det.. FAN!!



Här får ni en bild på ett gäng glada tekníkare istället ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0