det här va ett tag sedan..

Nu var det ett tag sedan jag satt här igen,, inte bra.. Har hunnit vara på cypern en vecka o i sverige en vecka sen sist.. Det har vart toppen veckor.. fint väder på cypern och underbart väder här hemma =).. Fast som vanligt fjälla jag bort all färg på nolltid.. Senaste dagarna har jag drömt en massa drömmar, vissa läskigare än andra, eller vissa personer är inblandade som man inte vill ska vara inblandade.. Sen har vi fått reda på lite betyg också, tex i matte b, där fick jag VG, hade velat ha MVG men icke, va bara en av 30 som fick det, grattis till dig aleksandra.. Nio stycken låg på ig som nu ska jobba upp sig.. Ganska många, men den här kursen va rätt tuff, även fast det bara va femtio poäng.. Sen på fotografisk bild va hon tydligen hårdare än vad jag anat, hon sa att jag på ett g och det ska jag fan inte acceptera.. Så fråga hon vad jag ville ha, inte G iaf!!!? va fan tror hon! Ska dit tidigare nästa lektion o jobba som en jävel i labbet för att få fram en perfekt bild! Usch, hon förstörde hela min dag... veckan också.. Jag ska fan visa henne.. Usch, nu blir jag förbannad igen..

Idag har jag vart i Vara med pappa o kollat på gardiner i två timmar!!!! Helt otroligt. Men vi fick med en massa prover hem så nu är jag hos pappsen o fixar o trixar lite.. Träningen får skippasidag, får ut o springa imorrn efter skolan eller nått.. Måste komma igång med det, spran med syrran i söndags, trodde aldrig hon skulle få med mig på det.. Men det fick hon.. Nu ska jag fan träna upp min kondition. Usch va jag svär, måste sluta med det med.. Men det är svårt.. Blir lite mer effekt eller tryck på det man säger.. Haha usch nu inbillar jag mig bara saker.. HAha, såg för övrigt killen med stort K igår.. Så himla fin.. Kul på friskis med nör en hejja på mig o anna undra varför han gjorde det :P Sen såg jag A som vi även kallat skotten i går ett antal gånger på stan.. Jävlar va fin han är ^^ återfall..

Tänkte dra en kort resumé om helgen medans jag väntar på pappa.. I fredags tänkte vi käka o gå på bio, men så blev det inte.. Istället träffade jag, marre o lisa en kompis o hans vänner o käka med dom och sen hem till markus o sen skulle vi spela minigolf, men dom hade redan hunnit stänga när vi kom.. Kvällens roligaste var när en kille sprang efter en gubbe på cykel o sa.. DU KAN FÅÅ EN LÄKEROOOOL!! eftersom han bjudit oss andra.. Så himla kul ^^.. Sedan blev jag lämnad med en massa okända personer, som sedan följde mig till bussen, trilla omkull när jag skulle gå av bussen.. PÅ lördagen var det jobb inomhus i det fina vädret.. Sen var det grillfest i majåker hos linus.. Riktigt kul vart det =) Härligt gäng det där =) Kul att festa med dom.. Sen försvann en utav linus två katter och det blev ett jävla liv, linus såg jätterädd ut och det va förståligt eftersom dom inte fick gå ut.. Tyckte synd om honom, men vi fann honom bakom ett skåp sen.. Sen tog jag bussen hem, fick låna linus tröja som han inte fått tillbaka än :P hehe.. Somnade på bussen så jag missade nästan källby,,,

Nu har jag o pappsen sprungit runt i huset o kollat gardiner och dom flesta fönstrena är nog färdiga.. Blir nog bra hoppas jag ^^ Bilder kommer om ett par veckor när det är uppsatt o klart.. Köket va klockren iaf =) ingen tvekan om det! Har vart en lång dag känns det som, måste sova ut så jag är laddad inför imorrn!! Imorrn är det även aktiekafé på garströms klockan 18-20 alla är varmt välkomna =)

HA DET GOTT =) så hörs vi här senare ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det låter som om det är linus ni hitta bakom ett skåp! :P

2008-05-14 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0