dagen efter...

Lördagen blev bra, lite för mkt av det goda kanske :P Dagen började med jobb, började redan klockan 8 idag *pust* sen va vi färdiga vid ett tiden.. Har vart riktigt mkt övningskörning.. Både till och från jobbet, till drömstan och sen till majåker.. Vill nog ta en lektion innan sommare och jag har nog i princip bestämt mig för att köra hos Sten-Inge, han verkar va bra..  Sen hann jag med att sola lite och sen var det bara att göra i ordning sig inför kvällen, det som stod på schemat va westers födelsedags fest.. Vi gick från marres till wester och vi kom först.. Han hade precis kommit hem från jobbet så vi fick klara oss själva.. Sen så var det bara vi som uppfattat att vi skulle grilla så jag cykla hem till marre o hämta en engångsgrill.. Sen kom det mer folk och alla åt pizza o kebabrullar medans vi åt korv :) Fast det va inte lätt att få igång den, men sen börja det ta sig som bara den o vi vet inte vad vi ska göra, två blondiner o ett kinderägg, såklart vi kan grilla ;P sen kom anders ut o undra vad vi höll på med, jag sprang in o hämta grytlappar och sen höll linus redan på att flytta den :P haha

Sen kom en anna person som många har en delad åsikt om, linus va bara klockren, när han fick reda på att han skulle komma, SKA HAN HIT??!! haha.. Vilka blickar :P Wester fick en prinsesskrona av oss och såpbubblor ^^ Utav dom andra fick han öl, han blev helt till sig ^^ Men efter fyra öl så kom han på oss, det va alkoholfri öl, hahah.. Det va så jävla kul att se :P Han bara, vi ska bli så jävla fulla, alla bara skratta :P hihi.. Sen var det lite gitarrhero (hur stavas det?) Böla va fan grym på det, men anders va lite bättre för han hade en utav dom bästa låtarna, when you were young.. Dom andra spela kubb utan att säga till så jag satt där inne o kolla på med min lilla bobby car..

Sen blev det lite för mkt och mamma kom o hämta mig o amira.. Sen tog jag fel o wester, den är min o jag bara nehe du :P haha.. Aja, det va trevligt iaf :P Ölen va nog det bästa ^^ klockrent!

Idag blir det lugn dag (inga hastiga rörelser), lite plugg o sola om det är väder ^^ HA det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0