Då vart det torsdag & det haglar av dryga människor

Det finns nog inget som gör mig mer irriteard än dryga människor.. Va i aulan o gjorde prov idag och sen käkade vi i f-huset och det kändes som alla ignorerade oss, sånna vi känner!! Helt jävla ofattbart... jag o marre var skit förbannade.. Hur svårt kan det va att säga hej eller? Jag bara undrar, så jävla dålig stil.. Det har vart så hela veckan.. Vissa är iaf trevliga o stannar o pratar.. Tom johannes hälsade på mig o han har jag bara träffat två ggr, på nyår o i lördags.. jag hatar verkligen människor som inte hälsar, okej, alla kanske inte har sett en, men vissa undviker det verkligen.. Dryga lidköpingsbor finns det gott om, skitstad!!

Ska plugga företagsekonomi nu, har prov imorrn och nu ska det verkligen pluggas, för yngve vill man verkligen inte göra besviken.. Ska plugga jävel nu o skriva ett riktigt bra prov imorrn, förhoppningsvis.. Vill verkligen skriva bra, så därför ska jag inte sitta här o skriva bort tiden, även fast klockan bara är 13.36.. Men ska ju in till stan sen igen.. Och så har dom satt upp som där helvetes pinnarna vid cykelbanorna igen, blir galen på dom!! Lite glädje också, mina läppar har äntligen återgått till det normala ^^ råka bränna dom på cypern så dom svullna upp så det såg ut som jag sprutat in silikon.. hahaa
 
Ha det gått och titta gärna in på garströms ikväll ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0