Äntligen!!

Sommaren är tillbaka!! Så fruktansvärt underbart, en redig sovmorgon fick jag idag också, vid tio tiden storsa jag runt på stan med gyllene tider i öronen... Sen tog jag mig en promenad till västra och det kändes verkligen som sommar när man kunde gå i shorts och t-shirt utan att frysa! Så himla underbart!! Så har vi äntligen bestämt oss vad vi ska vara på karnevalen efter att vi fick omval och nu ska vi göra det så jävla bra, för vi är ju SP2A så det kan ju inte bli annat än bra! Vi ska vara geishor och samurajer :D känns som att det kommer bli riktigt jävla bra! Fått tag på rediga högtalare i år med så det ser ut som vi blir svårslagna i år också :D haha, skämt o sido jag tror iaf att det kommer bli bra men huvudsaken är att vi kommer ha roligt och det är jag säker på att vi kommer ha, va annars ;P  Sen hade vi information & layout, jag hade muntlig redovisning och jag tror att det gick ganska bra iaf. Man kan ju alltid hoppas, ska gå till Irene imorrn o fråga.. Har bara uppdragen kvar, ska nog börja med dom nu.. Sen drog jag o lisa ner till stan där träffade vi amira o marre, så gick vi omkring lite, sen träffa vi anna o emilia så vi satte oss på gräsplätten vid rådhuset och götta i solen.. underbart! Sen gick jag iväg på teorin, sista gången idag, vet inte om jag lärt mig så mkt menmen.. Och vet ni vad jag mer gjort idag?? Bokat min första körlektion, det kändes stort :D haha.. Ska köra på Sten-Inges, så jag hoppas på att det blir bra =) Sen åkte jag bussen hem, lisa åkte med också så det var trevligt, vi stötte på björn också, han såg allmänt glad ut, hehe.. Sen när jag kom hem såg jag att detv a dom tre vännerna och jerry på TV, älskade det programmet och det är fortfarande bra =) fast inget slår Arthur älskade det programmet av hela mitt hjärta!!

Aja nu ska jag göra lite läxor och va duktig (inbilla sig kan man ju alltid göra) Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0