Vill hitta en ny stil!

Jag har kommit på en sak, jag är så trött på min stil, om man nu kan säga att jag har en stil ens.. känner mig så tråkig, vill va lite orginell och inte bara ha "vanliga" kläder eller vad man ska säga.. Bli lite mer oförutsägbar.. vill verkligen hitta en ny stil, en som inte bara är jeans och en tröja eller nått liknande för hur kul är det på en skala?! visst det kan va snyggt men lite för vanligt... Just nu är det pengarna som hindrar mig.. En stil jag skulle vilja testa är, ett par kostymbyxor som är uppvikta (ska sitta lite pösigt) och sen ett par svarta öppna skor (spetsiga) och en vit lite tajtare tröja (med min svarta elvinejacka till) och en gubbkeps.. Det är det jag vill ha just nu! Provade en "gubbkeps" på MQ i göteborg för skojjs skull och både syrran o pappa tyckte jag passa i det..
 Tror ni att jag skulle passa i en sån stil?

Kommentarer
Postat av: Emelisen

Det tror jag att du skulle passa i faktiskt :D
Men jag tycker du har fina kläder som du har nu faktiskt (: Men det är faktiskt kul att prova ngt nytt så jag förstår dig.

2008-03-23 @ 22:13:41
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0