Vill åka pulka!

Just nu känner jag bara för att åka pulka.. Shit pompe va mysigt det skulle va o göra i mörkret ^^
Men inget slår pulka efter bil, det gjorde jag för några vintrar sen med min bror o hans flickvän, riktigt kul var det.. Det gick upp till 50 km/h sen åkte man av, men det är nog bland det roligaste jag har gjort iaf med pulka :P Upp och ner på framfartsvägen åkte vi =) Aww längtar tillbaka.. Hade tänkt att åka pulka med godingarna idag men blev inte så, av olika anledningar.. Vi fick iaf åka lite i helgen, på emelies garage nedfart :D haha

VILL ÅKA PULKA!

image292

Kommentarer
Postat av: Emelisen

pulka på garagenedfarten is the sheeat :D

2008-03-24 @ 20:42:57
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0