Vilken jävla dag!

Den här dagen har vart upp och ner kan jag meddela..
Började med aktiekunskap, där va vi bara ett tiotal eftersom vi var på prao förra veckan så behövde inte dom andra gå idag.. Så den lektionen va go, kändes konstigt att va tillbaka i skolan, kändes som en evighet sen vi var där sist :S ... Sen hade vi engelska, en ganska slapp sådan, sen hade vi käk och då satt vi med pojkarna i klassen och vi började skömta o skratta så den lunchen va riktigt kul, god mat också.. Härligt sånt där!

Sen bröt helvetet lös, det var matteprovet som va på gång.. Kändes som G delen gick ok, fast tabbade mig på en grejj som jag borde klarat (blev skitsur på mig själv) och sen på vg och mvg delen gick det åt helvete, kunde inte två stycken och va inte ens säker på dom andra.. FAAAN!! Jag som ville att det skulle gå bra! Att allting alltid ska skita sig, men jag ska faaan ge järnet nu det sista på matte b... Jag vill verkligen inte ha ettt vg i det här också, hatar att aldrig räcka hela vägen.. så fruktansvärt frustrerande så ni anar inte... Fuckfuckfuck!!!

Sen när vi gick ner till de la gardie så tjötades det om provet och jag ville bara stänga örona... Jag var så förbannad på mig själv så lisa sa åt mig att gå ut.. och det gjorde jag, och så krångla kameran och inget gick som vi ville :(

Det var så gött att sluta denna helvetes dagen!



så här känns den här dagen, som luften gått ur mig totalt :(

image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0