två dagar kvar..

Äntligen är det bara torsdag o fredag kvar innan lovet =) ska bli så gött.
Till helgen väntar en minitrip till Göteborg med papa o syrran. Syrrans kille ska spela
hockeyturnering, så vi ska kika på den, gå på stan och sova på hotell, så det ska bli mys!
Sen är det lov.. blir väl lite plugg, men mest slappa o bara umgås med kompisar, lite jobb med kanske.

Så idag ska jag bara läsa klart min engelska bok, har hälften kvar o det ska va färdigt imorrn..
Så regnar det ute o är kallt så jag ska burra in mig i en filt och en varm kopp chocklad o bara läsa..
Träningen får vänta tills imorrn, kanske går ut och går en sväng ikväll om jag har hunnit färdigt =)

TAKE CARE // Lisa

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en bra dag

2008-03-12 @ 13:37:45
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0