that´s me today

Fullständigt namn? Lisa Maria Johansson
Exakt ålder? 17 år och 7 månader och några dagar antar jag
Vart bor du? Källby
Bor tillsammans med? Mamma och syster, ibland pappa (tyvärr för sällan)
Husdjur? nope
Färg på ditt hus? gult med vita knutar (mamma) nån gråliknande färg (fint är det iaf, pappas)
När är du född? 10 Augusti 1990
Klass? SP2A
Vilket år tar du studenten? 2009
Något jobb? mm
När gick du upp i morse? 05.42
När ska du sova ikväll? kl 22.30 förhoppningsvis
Duschat idag? om nån timme ska det duschas
Kramat någon idag? min kusin =)
Pussat någon idag? tyvärr inte
Vad har du ätit idag?  frukost och mat i skolan, nån smörgås än så länge..
Dagens klädsel? Jeans, linne o gosig tröja o min elvine jacka =) men just nu, mjukisbyxor, mjuskiströja o keps
Dagens smink? det vanliga
Dagens sötnos ? viktor
Dagens roligaste? mina tabbar

SOCIALT

Vem kramade du senast? elin
Hur många har du haft sex med? one
Hur många har varit otrogna med dig? no one
Har du pojk-/flickvän? nope
Vem pratade du med i telefon senast?  Emelie =)
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Ett superlångt skämt sms av gustav

Film? The guardian
Låt? Regina Spektor - On The Radio
Mat? pannkakor
Dryck? lätt mjölk <3
Färg? svart
Stad? Som jag gillar? göteborg och stockholm, eller alla städer där man slipper alla dryga lidköpingsbor
Land? Har inte besökt så många men vill till Nya Zeeland
Ämne i skolan?  idrott

SENASTE :

Personen du tänkte på?
tänker för mkt
Gången du spydde?  15 februari
Gången du grät?  för en timme sen
Pizzan du åt?  hawaii
Gången du var i Göteborg? kommer inte ihåg, för längesen
Gången du var i Stockholm? med skolan i höstas..  
Gången du var full? full och full, påverkad 14/2
Gången du var hög? är oftast hög..
Personen som såg dig gråta? don't know

ANTINGEN ELLER :
Svart eller vitt?
Svart
Hund eller katt? spela roll, bägga har fyra ben och svans, oftast
Ut och festa eller hemma och mysa? beror på humör
Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
Singel eller upptagen?  singel
Hångla eller puss?  beror på med vem och tillfälle
Lunarstorm, helgon eller Playahead? -
Ragga eller bli uppraggad?  kul bägge två
Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel
Svart hår eller blont? blont =)
Blåa ögon eller bruna? beror på
Choklad eller lakrits? Choklad
Göteborg eller Stockholm? osäker... har vart mer i göteborg och jag gillar den staden men tyckte om stockholm med =)
Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
Coca cola eller fanta? Coca cola
Pizza eller kebab? Pizza
Randigt eller prickigt? Randigt
Älska eller älskas?  Både och
Leva eller dö? är rädd för döden så jag får välja leva

ANTAL

Personer du älskar?
ett par stycken
Personer du hatar? hata är ett starkt ord men jag ogillar vissa personer väldigt starkt
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? två
Festivaler du varit på/ska på detta året?  noll
Gånger du haft minnesluckor? ½
Gånger du varit hög?  :P
Personer du saknar just nu? 2
Gånger ditt hjärta brustit? vet inte...
 
VEM

Vill du kyssa nu?
Nån underbar kille
Ska du träffa imorgon? Vänner och aktiegruppen och massa annat folk antar jag..
Sjöng du senast för? mig själv.. det är nog bäst så
Spelade du tv-spel med senast?  marielle och beltin
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Mina underbara vänner som betyder mest för mig!
Förtjänar att dö? finns alltid nån
Är söt? första jag kommer på är viktor och mina kompisar är alltid söta <3

VAD :

Gör dig glad? 
vänner o skratt
Gör dig ledsen? det mesta i min tillvaro..
Vad vill du helst göra nu? sova bort min deppighet
Önskar du att du slapp göra? spanska provet imorrn
Vill du ha nu? Pengar, kärlek och lite glädje, om man nu blir gladare av detta
Önskar du dig i födelsedagspresent? vet inte
Längtar du till? Sommarlov!
Tycker du om dina betyg? vill inte tänka på det
Ångrar du i ditt liv? att jag inte provade fler sporter som liten
Är det bästa som hänt dig? Mina vänner <33
Hur mycket är klockan? 18:55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0