Tack babes <3

Måste säga att jag haft en toppendag nu på min lediga dag, det blev en hel dag med brudarna =) Åkte till lager 157 och vi fann alla något... Själv köpte jag två tröjor, tre linnen, en topp och ett par skor.. Och emelie var en utmärkt förare... Hela dagen har vart jättego, jag o lisa satt eller låg på varandra i baksätet medan emelie o marre skötte musiken o kartläsningen, fast vi höll oss till skyltarna sen och det var inte så svårt att hitta heller =) Lite folk va det där så det var riktigt skönt :)

Sen vid två tiden åkte vi därifrån o vidare till ulricehamn där vi stanna o käkade lite, sen åkte vi till skövde, där kolla vi skor o köpte även lite.. Och sen tog vi en glass på gyllene måsen och sen hemåt =)

Tack för denna goa heldagen brudar... nästa roadtrip pratas om att föra oss till smögen och västkusten någon gång innan sommaren :)..

Bilder kommer =) här

 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0