Sussa gott

Ska snart gå o lägga mig, kvällen har vart ganska seg.. Jag har lekt lite estet, haha, gick inte så bra, men lite spännande är det allt.. Ska gå o lägga mig nu, måste ju dra fram klockan en timme, usch, en timme kan göra mkt .P men imorrn blir det gbg, skönt att komma iväg lite =)
Kan även meddela att jag o stoffe gjorde teoriprovet tillsammans idag och vi fick 40 poäng, inte godkända men ändå bra för att  inte kollat nånting i boken innan :P haha Sov gott allihopa

Så ser "klänningen" ut än sålänge inte färdig dock, men en bit på väg, får kolla på ett skärp som man kan ha i midjan, kanske inte är det hetaste man ska ha nu men skitsamma...

image302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0