Stig-Helmer rocks ;)

Igår så vart det torsdag, tänkte skriva några rader men det ville tydligen inte blogge, så jag tar det nu när jag har lite tid över.. Lyssnar på upp o hoppa med Frida ft. Headline och man blir verkligen hur glad som helst av den låten, håller med lisa om att det kommer bli en riktig sommardenga ;P och det tackar vi för :P skånska är gött ^^

Igår var det en go dag förutom det trökiga vädret.. Lekte lite vid en dator på spanskan och så gjorde jag ett test på datorn och där skulle amn skriva in lite namn o så och sen om det upp olika påståeenden och dom stämde äckligt bra :P usch, shit va kul det va =)  I skolan gjorde vi inget vettigt, bara en redovisning i engelskan som gick som allt annat i engelskan... Sen gick jag o marre o lisa (alexander kom en sväng också) och käkade på madonna för att fira det kommande påsklovet :P

Sen åkte jag o lisa hem till mig hämtade gympakläder o sen in till stan o marre, där tjöta vi o käka cookies, det var så mysigt, längesen vi gjorde något sånt.. Sen åkte jag o lisa till friskis o körde ett medelpass och jag gillar verkligen det passet, vi ska på det idag med.. Hon hade bytt ut en låt och nu hade hon istället Linda Bengtzing, hur svårt kan det va, som jag ska lyssna på strax :P Man kan inte låta bli att se överglad ut :P

Jag tror att dom flesta som känner mig, känner även till min s k stig-helmer som nu fyller snart ett år :P Jag har alltid fått spraya ner den för att det inte ska seallt för tokigt ut, men nu har jag tagit ner den i fram så det ser ut som jag klippt lugg och det har jag fått många komplimanger för och det tackar jag för =) Stig-Helmer rocks numera :P haha... Dom som inte vet vad min Stig-Helmer är, det kan jag avslöja för er, för ett år sen lektes mitt hår av så det bildades en lång tuppkam kan man säga :P och den fick ja kämpa med att spraya ner och den dök alltid up när man minst anande det.


VAD SKULLE JAG TA MIG TILL UTAN ER <33

image238


image239

image240

image241

image242

image243

Kommentarer
Postat av: Emelisen

haha, stig-helmer rocks ja (:
Din frill är skit snygg (: spec nu när det ser ut som du klippt snelugg :) tjusigt!

2008-03-14 @ 09:22:57
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0