som ett hugg i hjärtat

Igår va jag  o lisa på fest med några tjejer i klassen och jag kan säga att den festen sög ganska hårt, alexander o richard kom också förbi sen.. Han som annordnade festen va min barndomskärlek, jag fick ett miniåterfall när jag såg honom, han var bara så snygg och det kändes precis som förr, när man satt där på lågstadiediscot o såg när han dansade tryckare med en annan tjej, nu ett antal år senare står han med en tjej och kysser henne, det kändes precis som när man satt där på bänken i skolans gympasal och se honom dansa till titanic med en tjej.. Särskillt när man vet att man själv vart den tjejen en gång. Men tiderna förändras, likaså du!

image245

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0