Slappt...

Jag börjar undra hur slapp skolan får vara :P Vi hade svenska, vi drog lappar om i vilken ordning vi ska hålla föredragen i och jag drog 26 alltså får jag redovisa nästa vecka.. Jag är redan färdig, så jag behövde inte lektionstiden att förbereda.. Sen diskutera vi i klasses om vart o när vi ska på klassresa.. Och vad vi ska va på karnevalen, förra året va det en vild diskussion, men blev till slut grottmänniskor och resultatet blev grymt vill jag lova .p och det här året ska vi toppa det! Efter skolan gick jag, marre, lisa och anton ner till stan o så tog vi en fika på henrys =) riktigt trevligt var det! Sen tog vi bussen hem jag o lisa.. där träffade vi emelie =) Roligt! Sen hem, cyklade med matilda både till o från bussen, härligt!
Nu i eftermiddag ska jag spela biljard med brorsan, käka middag hos mormor o sen på möte med UA.. 


I sann SP2A anda ^^


 

image295

image296
 

Kommentarer
Postat av: elina

ååh har du karneval bilder? :)
Kan inte du skicka några till mig ?

2008-03-29 @ 18:29:34
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0