skärtorsdag..

Idag var jag i stan med marre o lisa, medan vi väntade på att emelie skulle bli färdigt med projektarbetet så gick vi till småbåtshamnen och rullade ut vårt liggunderlag och så hade vi lite picknick, blev dock lite småkyligt så vi gick efter en timme... men härligt vart det.. Sen tog vi bussen till majåker, emelie hoppa på vid idrottens hus =)
Det var den glada damen som körde, hon som hälsar glatt o önskar en trevlig helg! Tänk om alla busschaffisar kan vara sånna =) Sen påväg til marres möter vi en påskkärring o en påskgubbe, och dom skulle tydligen inte till blåkulla (knasigt) vi fick en jättefin teckning med ca 5-7 svarta streck på, duktigt.. På min tid var det annat (usch börjar bli gammal).. då färgläggde man bilderna och höll på och sen gick man ut med dom... Aja söta var dom iaf, eftersom vi va ute så fick dom lite småslantar som vi hade i fickorna =)
Sen när vi är påväg in till marre så kommer det ett gäng med fula påskgubbar i en bil... fast dom gav inga teckningar :( dom bara svamlade :P haha...

Sen låg vi o tjöta i marres säng och så kollade vi gamla bilder på emelies dator! Sen lärde marre mig spela curly sue på piano =) tihi, hon är så duktig! Sen när jag kom hem åt jag även årets första jordgubbe, en mkt god sådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0