Roadtrip

Sitter här och tar det lugnt ett tag, blev såklart färdig för tidigt :P haha, inte så ovanligt.. men skönt att va i tid.. Solen håller på att gå upp och det har vart riktigt kallat inatt, för det är frost ute, men jag satsar ändå på vårskor och vårjacka ;P

Emelie ska hämta upp mig om en halvtimme sen vidare till stan o sen lisa =) Sen bär det av till Lager 157 på vår första riktiga roadtrip, och inte sista om jag får bestämma.. Jag är laddad till tusen..  Hoppas på att finna mkt fint.. Hoppas dom fått massor av vårkläder. Är riktigt shoppinsugen, det kanske inte är så konstigt när jag jobbat på rydéns en vecka ^^ haha..

Ha en topen dag allihopa för det ska jag ha med mina underbara brudar <3
så härligt att alla är med idag!

image203


<3 LOVE YOU GUYS <3


image204



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0