Påskafton - inte som förr

Glad påsk allihopa!

Så var det påskafton igen, den dagen man längtade efter som liten och det gör jag även än idag, utav olika anledningar, men den största är äggletningen :D Jag kommer aldrig att växa ifrån det.. Kommer ihåg när jag bodde i Bengtsgården när alla vi tre syskon sprang runt o letade efter våra färgglada ägg =) Jag hade ett guldfärgat, och nej det var inte gult som min syster envisades om att det var, hon hade ett rosa o brorsan ett blått, så ar det fina rosetter på =) dom har vi haft så länge jag kan minnas, fast för några år sedan försvann mitt :'(
Men det är ingen påsk utan letandet, fast jag saknar att se mina syskon göra detsamma.. syrran är i nässjö i helgen o brorsan hos pappa.. Fast jag gömde ägget åt per hos pappa, för vi var där en sväng idag.. För övrigt hade mamma gömt ägget på ett kasst ställe :( trökigt.. Men huvudsaken är att hon gömt det =) Det får hon aldrig sluta med.. Jag övningskörde till pappa och idag gick det verkligen så kasst.. Gjorde en massa kärrringstopp :( usch, men en sak som va kul va att jag mötte matilda som också övningskörde :D haha..


HAHA snyggt.. noot



image270

Kommentarer
Postat av: S A R A

vill ha på påsken som den var innan

2008-03-22 @ 12:18:14
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Ferhat

Fin påsk kyckling haha :D

men hur mår du annars?

Glad påsk!

Förresten, jag ska ha en tävling på min blogg imorgon men kommer inte på vad priset kan vara.
Så ge gärna förslag på vad priset kan vara, den som ger den bästa förslagen vinner ett hemligt paket.

2008-03-22 @ 12:24:45
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Matilda

synd att det inte blev den påsk du tänkt dig. men det kommer alltid en ny påsk 2009! :)

2008-03-22 @ 12:33:02
URL: http://www.chismorreo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0