mm I like

Så var det söndagkväll tänkte jag säga men det är ju trots allt måndagskväll och skönt är det.. Har precis duschat o rakat benen och jag måste bara säga att det är nog en bland de goaste känslorna man kan ha, ett par nyrakade ben.. Nu är dom lena som en babyröv ^^  Sen tog jag lite body butter så nu luktar dom cocos också =) ska bli gott att sova sen, Einar kommer bli överlycklig, eller man kan ju hoppas på det =)

Ska dra mig tillbaka nu och försöka plugga lite matte, trots att jag inte fattar något ska jag ännu en gång försöka att trycka in detta i min lilla hjärna, för lite plats måste finnas kvar..

Sov gott allihopa för det kommer jag göra med
mina nyrakade ben och min Einar <3

Kommentarer
Postat av: elina

oh vem är einar ? ;)

2008-03-04 @ 20:44:42
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0