Mer om sport..

Så när jag letade efter namnet på den grymma engelska killen så ser jag en artikel om det svenska stjärnskottet Sarah Sjöström som bara var 14 år!! Som är nybliven europamästarinna på 100 meter fjäril, jag facineras verkligen av så unga talanger, så himla kul är det! och i augusti är det OS i Peking så roligt! Och så är det fotbolls EM! Det kommer bli en underbar sommar kan jag lova :P

Finaler i sminingen är nu ikväll kl 18.15, då hoppas vi fler svenska medaljer.. :P

Kollade på sminingen i fredags men fattade inte att hon bara var 14 år :O

image290

Kommentarer
Postat av: Emelisen

ja det är sjukt. såg ett inslag av med henne igår tror jag. blev helt faschinerad över att hon bara var 14 år. sjuuukt :O men tufft. jag vill med ha ngn talang

2008-03-24 @ 19:30:17
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0