mer om göteborg

Det vi gjorde mer va att vi bodde på hotell, mysigt =) jag fick extrasängen :P haha så går det när man är minst i familjen.. haha.. hotellet var jättefint, har bott där en gång tidigare, spar gårda hotell hette det och jag fick även gå dit själv för vi hade bara pick-upen med oss så när vi skulle nånstans så fick jag gå eller ta spårvagnen, haha.. Efter vi checkat in så åkte vi ut till ramberg för att kolla på hockey, stoffe spelade, dom vann stort första matchen..Sen tog jag spårvagnen tillbaka in till stan, och jag måste säga att världen är så fruktansvärt liten, hållplatsen efter den jag gick på går ett gäng på och dom går samhäll i 2.an på dlg och vi va på samma fest i fredags, helt sjukt.. 

Sen var den stora diskussionen om vi skulle se melodifestivalen eller inte, och så skule vi ut o käka.. Efter en lång promenad och ha passerat ett antal restauranger finner vi en som visar den, lycka!! (anna höll nästan på att börja gråta för att hin inte skulle få se den) men så visades det bara i baren så vi blev utan, men med lite sms:ande visste vi lite hur det gick.. Maten var underbar, nog bland det godaste jag ätit =) Sen gick vi och tjuvtittade på det sista i melodifestivalen och då ställer det sig en tjej framför syrran och så frågar hon anna om hon var intresserad av melodifestivalen och då säger hon nej :S (hon som höll på att börja lipa för att hon inte fick se den) sen ställer hon samma fråga o hon svara jaa :P ahah så fraga jag anna varför hon sa så för och hon bara jag vet inte.. trodde inte hon tyckte det :P ahhaah min sjuka syster.. Charlotte vann och det ör jag glad för =)..
Sen travade vi hemåt o sov gottt...

image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0