Love hurts :'(

Jag hade ju glömt mobilen hemma och så möts jag av sms:et Ring mig så fort du kan! Från Lisa.. Och jag ringer henne såklart direkt! Hon va otroligt ledsen, hon hade gråtit i timmar L Hon är inte värd det.. Hon sa att det kändes som hon trillat i en djup brunn och hon inte kunde komma upp, hur mkt hon än försökte.. Gör ont i hjärtat att höra hennes hulkande i andra änden av tråden.. Att inte tårarna tar slut, dom bara fortsätter att forsa nedför hennes kinder. Varför? Varför blir det som det blir? Nu gäller det att inte tappa glöden så att hon inte bara slocknar, hon måste ha lågan kvar.. Hon får inte slockna, vill att hon ska lysa som solen själv, som hon gjorde i förra veckan efter hon pratat med killen med stort K, vill se dom där strålarna som kom ifrån henne igen, klara inte av att se henne så ledsen.. Hon kommer somna i sina tårar, hoppas hon inte drunknar i dom :(   

Varför?

image298

Kommentarer
Postat av: lisa

Usch det svider att läsa det här även om det är 3 månader sen nu :(

2008-06-22 @ 01:05:33
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0