Kul... nooot

DAGENS VILL HA: Sommar
DAGENS KLÄDSEL: Just nu, mjukiskläder för hela slanten..
DAGENS SMINK: det vanliga, mascara, foundation, rouge, kajal mm
DAGENS FRISYR: Uppsatt i slarvig knut i hopp om att man kan få lite vågor i skiten sen..
DAGENS LÅT:  High School Musical- Something New
DAGENS PLANER: Inväntar ett släktkalas.. vill egentligen bara härifrån.
DAGENS SAKNAD: Sommar, utomlandssemestrar, gothia, gullbranna..
DAGENS BÄSTA: Finns inget bra med den här dagen... att jag får träffa mina kompisar imorrn
DAGENS ROLIGASTE: Dagen har enbart vart deprimerande hittills
DAGENS DUMMASTE: klunk
DAGENS MISSLYCKANDE: mig själv
DAGENS DROG: Min dagliga drog är som bortblåst, skratt
DAGENS KÖP:  inget
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: deppig
DAGENS ORD: har knappt pratat något idag

Så kul har jag det idag! inte alls alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0