Jävla, helvets skit! Faan

Nu är jag bara så ledsen, besviken och förbannad, ingen bra start på helgen! Tårarna rinner just nu nedför mina kinder. Det gick ju förra året, varför inte detta? Det var ju mitt sista hopp, för inga andra ställen lär ju höra av sig.. Dom flesta eller i princip alla vill ju ha personer över 18   Varför bor jag i fucking fel kommun.. Måste ha ett sommarjobb, det är det hända jag längtar efter att få göra i sommar, jag som trodde att jag fått på kommunen, visst det är ingen bra lön men det är ändå lite och det är mycket pengar för mig.. Varför har jag inga kontakter för? Fick ett brev från Lidköpings kommun idag och hela jag fylldes av förväntan, men istället så står det:


Då du  är folkbokförd i annan kommun än Lidköping så har du ej möjlighet att söka feriearbete inom Lidköpings kommun. Du har dock möjlighet att söka semestertjänster inom Lidköpings kommun.


FAAAN!


Så här är min känsla just nu

image300


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0