Helgen är nära

Idag är det torsdag och dagen började med spanska i vanlig  ordning.. Fast hade prov idag och det är bara att hålla tummarna på att det gick bra.. Sen var det en timmes rast och sen var det åter igen ett prov, denna gång en hörförståelse i engelska.. vi fick även tillbaka ett gammalt nationellt prov, fick G och det är lycka! Sen var det lite solning på fotänen och sen hem.. Sen åkte jag o mor till elgiganten och min kamera är helpaj :'(
Sen var jag med när marre övningskörde.. va skojj ^^ Sen vart det aktiemöte, och alla var helt flumm, vi skrattade igenom hela mötet kändes det som.. Så himla kul är det.. johan bara älga ;P haha..

Sen pratade vi med rasmus om att vi skulle åka till skövde på UF mässan och han var tydligen också på det.. så vi får se om det går.. måste få tag i en bil, för han kan ju köra ;P

Aja, ska sova snart, ska bli gött o va från skolan, men då får jag ju inte se killen med stort K ;P hehe..
För imorrn ska vi på studiebesök på volvo och arla :P

Sweet dreams ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0