Helg igen =)

Så kommer det som alltid kommer  i slutet på varje vecka, det som alla längtar efter och det är helgen! När man går ut ifrån skolan på fredagseftermiddagen. Då känns det som bäst, skolan känns redan nära och klockan är bara 13.00 på lördagen.. Jag, anna, christoffer o brorsan ska åka hem till pappa o käka lite snart... Sen ska jag hem o pyssla o så göra lite läxor.. Blir hemmakväll idag.. Mys med tv, pyssel o säkert lite msn :P Imorrn ska vi nog pysa till göteborg o kolla läget.. Vore mysigt att få komma hemifrån lite =) Igår tillbringade jag kvällen med mina bästa kompisar <3 jag, lisa o emelie va och handla mat på hjertberg o sen tog vi bussen till majåker.. Vi lagade jättegod mat! Och kollade på två filmer, två som jag varmt kan rekommendera, en var heartbreak hotel och den andra var Double Jeopardy som va fruktansvärt bra, fast en scen i slutet så kom jag på att jag sett det, fast jag tror att jag inte sett hela filmen utan bara det :P haha.. Nu tar jag allt i helt fel ordning, men jag övningskörde in till stan igår och det gick riktigt bra tyckte jag.. fast jag hade en jeep bakom mig jättelänge så jag kände mig lite iaktagen och förföljd men sen svängde han åt ett annat håll i rondellen.. Ska börja med teroin snart, blir nog i majmånad, för då är det nog inte så mkt kvar i skolan =)

Ska gå o byta om nu =) om jag hittar något bra.. önskar jag hade lite pengar så man skulle kunna få köpa lite nytt.. Tråkigt när man inte har så mkt att välja på.. kanske får låna nått av syrran om jag inte hittar något hos mig.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0