Go eftermiddag

Eftermiddagen blev bra, spela biljard med brorsan =) det var riktigt kul, jag vann! haha, lite på hans misstag men det behöver ju ingen veta :P haha.. Det var riktigt trevligt, gillar att umgås med brorsan =) sen åkte vi o syrran till mormor o käka middag.. Usch, inte kul när man blir gammal.. Hon satt o pratade om en kråka som hade förstört ett skatbo eller om det var tvärtom.. Det var säkert dagens största händelse, ungefär lika stor o rolig händelse som kycklingen på foten :P haha Sen drog jag o brorsan till Rydéns o kolla på jeans till pelle, han fann ett par svarta acne som han skulle köpa =) Sen gick jag till UA mötet, va bara Johan där när jag kom.. Vi trodde inte att det vart nått för Therese var sen o Anders med.. Och jag hade glömt mobilen hemma, känner mig verkligen handikappad då.. Shit va man är beroende av den.. Vi satt mest o slapptjöta =) kom inte fram till så mkt, sen väntade jag på bussen, satt inne på hörnan, på bänken intill satt några fjortistjejer och diskuterade om att göra ett hakkors med hjälp av kniv!? Och sedan jämna till det med rakhyvel, hoppas verkligen dom skojjade.. Usch blir ju fan rädd! Sen på bussen hem finner jag jonte =) riktigt kul! Han låna ut sin kub till mig o så fick jag sitta o klura med den.. :P ahha vi var tvungna att stå kvar på station för att få färdigt den :P haha men det gick iaf :P Go eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0