Första dagen..

Så var första dagen efter påsklovet över, va ganska trött o flummig i skolan men hade en grymt bra dag, skrattade och hade trevligt! Träffade emelie i e-huset med, alltid lika kul att träffa på henne =) hon letade efter venen ;P haha så sött!! På fotografisk bild blev jag helt snurrig i huvudet, inte bra att lukta på starkt lim och sedan va i labbet med alla starka syror och vätskor.. Usch, fick montera lite bilder istället =) Sen åkte jag hem, va hemma en halvtimme o sen övningskörde jag in till stan o sen var jag på KiBox, är helt slut i armarna nu, men det är så det ska kännas =) haha.. Sen åt jag såklart för mkt, men det var så gott.. Så nu sitter jag här och är proppmätt..

Ska lägga mig tidigt idag har jag bestämt :P Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emelisen

Jag älskar tisdags eftermiddagarna ^^
Då träffar jag ju alltid er (:
haha, jag hittade aldrig venen :(
Anna sa att jag hade otydliga sådana ;P
hahah!

2008-03-25 @ 21:09:59
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0