Företagsekonomi..

Sitter här på lektionen o har företagsekonomi lektion, vi håller på med kalkylering just nu.. fick tillbaka matteprovet o det var en stor besvikelse, ett vg :/ jag ser bara mitt mvg försvinna.. FAN måste verkligen göra bra ifrån mig på nationella och på det sista momenten nu.. Ska till tandläkaren i eftremiddag o sen träna..

Igår kollade jag o syrra på Wallander, mastermind så fruktansvärt bra, jag o syrran visste inte vad vi skulle göra av oss själv, jag vågade knappt gå på toa :P Jag fick bita i täcket och hålla hårt i einar.. Kan rekommendera den filmen starkt.. Vädret suger i övrigt :(

Ska återgå till mitt skolarbete nu... Yngve gick iväg med några pojkar i klassen och vi blir såklart nyfikna.. vad kan det va :P hehe



När Sp1A blev SP2A som snart kommer bli SP3A
tiden går så fort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0