En riktigt mysig påskhelg!

Så var påskhelgen snart slut och nu har jag nästan tillbringat ett helt dygn med mina töser, emelie o lisa =) Det har vart riktigt mysigt, gårdagen var vi hemma hos emelie, vi käkade tacos, kolla film, spela twister som för övrigt var redigt skojj.. Sen vinade vi lite, iaf lisa :P Jag o emelie tog bara lite, sen hävde lisa.. Sen hjälpte emelie mig med att göra om bloggen, hon är så duktig! Tack så hemskt mkt, det är bara rubrikerna till inläggen som ska va samma stil som lisurt.blogg.se är i =)  På morgonen hade det snöat (och jag somnade först som vanligt igår, jag måste va skadad eller nått :P) så då gick vi ut o skulle åka pulka men vi fann ingen bra backe, så vi gick hem till emelie igen och när vi skulle ner med pulkorna i garaget så upptäcker vi att garagenedfarten va em perfekt pulkabacke, dock lite kort :P rakt in i dörren blev det :P men kul vart det! Haha.. Så måste jag tillägga att lisas frukost är lite halvt underlig, rostade smörgåsar med chokladsås, sylt och grädde :O haha tokigt!!


Sen åkte vi in till stan med ett litet stopp i källby, för klädbyte för min del och sedan platsbyte i bilen, jag åkte bak o lisa fram.. sen var det "skön" sång hela vägen in till stan.. Så åkte vi till gyllene måsen (den här helgen har inte vart nådig, måste bli skärpning, tänk på cypern för bövelen) Sen åkte vi till idrottens hus för att kolla in sista kvalmatchen för IBK, mkt folk va där o kikade, så det var kul, ögongodis i massor... Dom låg under hela matchen tills det återstod 5-6 minuter då det andra laget åker på endel utvisningar o IBK reducerar och kvitterar och det blir förlängning, men där brister det och det leder till att IBK stannar kvar i div 2  L så fruktansvärt tråkigt,, menmen.. Sen skulle emelie handla lite på hjertberg så vi va där med innan det bar hem till lilla källby igen.. Vill bo i stan.. Och på väg till hjertberg så ser vi godingen nummer ett! Va så längesen jag såg honom.. Mm we like!


TACK FÖR EN UNDERBARG HELG TÖSER!




  Va det vänster hand på gul?


  Då kör vi igång =)

  En s k sötnöt =)

  Vigheterna själv, jag är ingen av dom kan jag säga. se bara första bilden ;P haha

  Vi kikade på wallander, mastermind, kan jag rekommendera varmt!

  Mys i soffan...

  ...och i sängen

  lisa hade fått en flaska vin av hennes farmor

  Helgen va mys för hela slanten

  värdinnan

  Lesa

  brunt underhår? känns lite högstadiet och jag skulle nog aldrig svika mitt blonda :P

  Lisas frukost skrämmer mig, men det var en upplevelse :P får det lov att vara en rostad macka med chokladsås o grädde?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0