en helg i göteborg..

På lördagsmorgon åkte jag o anna till göteborg.. Vi började med att gå i lite affärer, bara skoaffärer, förut har jag aldrig gillat att köpa skor men det har ändrats, jag vill ha nya skor hela tiden.. Jag blev förälskad i två nya par och var redan kär i ett par andra skor sedan några veckor tilöbaka, men min ekonomi vill tydligen inte att jag ska ha dom skorma.. Så gör anna något som nästan får mig att gråta, det kallar jag verkligen ett knivhugg i ryggen, ett djupt sådant.. Mina blickar mot henne var inte att leka med, nu kanske ni undrar vad hon gjorde..
HON KÖPTE MIN KÄRLEK!!! vilken biatch, får man göra så mot sin egen syster :o nee jag tycker inte heller det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0