En bra helg!

Det har vart en riktigt bra helg, den började med att jag fick övningsköra in till stan i mörker :P första gången :P Sen kikade jag mamma o pappa när syrran spelade sin sista seriematch, hon gjorde en assist =) Sen kom emelie o  marre.. vi stanna tills tredje perioden började sen drog vi till kaj.. Det var jättemkt folk o klockan va bara 10 över nio!! Men vi fann oss ett bord och det var några som sjöng.. det var riktigt bra..Sen kom det fram en kille som hette morgan o började tjöta, riktigt trevlig va han och sen kom några kompisar till honom och dom var mer åt det läskiga hållet... Men vi satt o planerade morgondagen o då undra han va vi skulle göra o fråga om han ville va med och han va på =) David va även på kaj o ahh han ser ut som en söt nallebjörn.. Grr I like ;P

Sen på lördagen jobbade jag och sen var jag hos papa på eftermiddagen.. Vi käka lite o jag skrev några rader till vårt fadderbarn i Zambia =) Sen låna jag lite filmer o sen åkte jag hem till mama.. Så satte jag upp min boxningssäck.. ÄNTLIGEN!!! Den fick allt några slag ;P Sen duschade jag o fixa i ordning mig och sen cyklade jag till station o hämtade marre o morgan. och sen vid sju kom lisa och vid åtta kom richard och tjugo i elva kom danneman.. :P det vart riktigt kul.. Vi åt lite mackor kollla på strandvaskaren.. Kvällens internskämt var fryser om fingrarna, det roligaste va att morgan tyckte det va så kul :P haha.. Eftersom danne kom så sent såg han bara slutet av filmen så började vi kolla på den en gång till.. Så satt vi o tjöta, hade lite massage.. Sen var det bara jag lisa o danne kvar och dom åkte vid halv ett.. Lisa skulle in till stan o träffa alexander o danne skullle hem..

Idag bär det av till skövde med marre, drivern rasmus och anton för vi ska kika på UF-mässan på billingen.. Shit jag måste byta om o borsta tänderna nu :P och när jag kommer hem måste!! jag plugga... Jag får inte glömma av att ta med skorna jag ska lämna tillbka.. och kameran ska med.. shit jag kommer glömma nått .. iiii

Ha det toppen allihopa och tack för en trevlig helg allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0