Du är helt enkelt underbar <3 finns ingen som du

Idag har det vart en otroligt härlig dag, vaknar upp och ser att solen skiner och det känns bara som en otroligt härlig vårdag =) mer sånt! Började med att kolla lite på matten.. Sen ringde min baby och hon skulle komma vid halv ett, så jag duschade o gjorde mig i ordning lite.. Sen åkte vi o kollade när IBK spelade.. syrran va också med, det va riktigt skojj (dom vann för övrigt).. Sen lämnade vi tilbaka filmen från igår och sen tänkte vi hyra en ny, men det är som vanligt.. det är ett stort mysterium att hitta en film som alla vill se :P hah så vi gick ut ur videobutiken utan en film i vår hand.. sen blev vi så trötta så vi bara slängde oss utmattade i soffan jag o julia =) sen käkade lite.. och sen gick vi på en härlig promenad ner till vattnet = Pratade om allt mellan himmel och jord.. Du är bara så underbar så att det inte finns, kan verkligen prata om allt med dig =)

 Våra stunder är guld värda

Vad skulle jag göra utan dig, shit alltså.. Som vi säger varje gång vi träffas,
vi måste träffas oftare men allvarligt så måste vi det!! haha


Det här är ett tag sedan, men lika bra vänner är vi än
och det ska vi alltid vara om jag får bestämma <3

image202


Kommentarer
Postat av: julia

åh, honey, tack själv för den dagen (är ju sen som du vet) du är verkligen en helt underbar, fantastisk vän! och ja, vi måste träffas oftare!

2008-03-07 @ 17:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0