djupt..

Igårkväll var jag med marre o emelie, vi skulle till envis för jag skulle kolla på en guldkedja men fann ingen :/ så vi gick vidare mot hjertbergs, för att handla (på väg till envis så ser vi sötnöten i bilen) Sen hyrde vi film också, så när vi kom till marre laga vi lite käk o sen kollade vi på The others. Marre hade inte sett den och hon tyckte den var jättebra och hon är kräsen när det gäller filmer.. jag o emelie hade redan sett den men den är värd att se flera gånger =) Sen efter så blev vi riktigt djupa i snacket.. Det är så härligt att få ut sig allt man har där inne, vi snackade om sånt man bara gör med sina allra närmaste vänner, jag hade kunnat sitta det i flera timmar och bara fortsatt =) TACK! Ni betyder mer än vad jag själv anar!

Sen när jag kom hem så kände jag för att plugga matte så jag satte mig vid köksbordet och så kommer påskens kärring (min syster) och började gapa o skrika när jag sitter där o pluggar och så säger hon nått så bitchigt:
- Tror du att du kommer få in nått eller?!
- Nee, inte när du står här o skriker...
Min syster kan göra mig så ledsen.. jag tror inte hon fattar, visst jag kanske är en mes men hon kan få mig att gråta ofta! Vissa gånger kanske hon inte märker det andra gör hon det, men ska jag va ärlig så tror jag att hon inte bryr sig ett skit..
Aja det slutade iaf att jag la mig under bordet på mattan under vardagsrumsbordet med min Ipod vid min sida för att stänga ut alla jobbiga ljud... Och jag fick faktiskt gjort lite tal och började fatta lite smått, inte ofta man ligger under ett bord halv tolv på kvällen o pluggar matte :P



Kommentarer
Postat av: Emelisen

vad duktig du är att plugga så sent på kvällen.
DUMMA SYSTER!!!! Ta inte åt dig av det hon säger. kanske är svårt, men försök

2008-03-20 @ 10:12:50
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0