det har ändå vart en bra dag!

Då var det redan eftermiddag på den här dagen också då... Har vart en ganska varierande dag.. Började med att lisa kom hem till mig på morgonen, vi kollade på morgonsoffan som va lite halvkul.. Sen tog vi bussen in till stan och skolan.. Och vår allas Marielle klarade teorin idag! Så jävla bra!! Duktiga dig.. Så hon kom lite senare.. så hade vi lite engelska och sen käka vi tacos, riktigt gott, hade velat ha en till om dom inte hade vart så fruktansvärt stora.. Och så såg jag vichy i skolan, va ett tag sedan.. Han är så fin, fast bara ytligt, tyvärr så känner jag inte honom :/ Sen travade vi ner till stan och jag som är bäst på att skämma ut mig gör det såklart igen! Och det hände två gånger!! Att jag hälsar o så hälsar dom inte tillbaka, man kan inte känna sig dummare än så.. Usch, det är hemskt, men jag känner precis samma känsla om någon hälsar på en själv och om man inte hälsar tillbaka, så hur ska man göra? Vänta o se om dom hälsar? Jag är inte sån, jag är en sån som hälsar på folk, med både hand/arm o mun ;P haha..


Det var verkligen en underbar eftermiddag, vädret var toppen och när vi gick på stan såg vi massa kul folk, älskar o hälsa på folk =) Så var jag o marre o spela biljard, kan ju meddela att jag vann, två dagar i rad ^^ hehe.. Biljard är verkligen skitskojj, två söta gubbar stod o kolla när vi spelade, haha.. en aning distraherande..  Så kom det ett gäng till, två av dom hette åke o otto, så sött :P Härligt o se gubbar som inte bara sitter hemma! Sen träffade vi emelie o lisa =) så satt vi på torget o götta i solen, så åker han förbi, med sin söta mössa med toffs.. Han är så charmig, men han kommer verkligen inte ihåg namn.. Han tittade mot oss, men jag tänker fan inte hälsa.. En stund senare så cyklar han förbi igen fast åt andra hållet, kollar denna gång med.. Så är jag på väg att resa handen o han cyklar förbi. Dumma lisa, du vet ju att du inte ska göra så, ajabaja, smäll på näsan! Och ytterligare några minuter senare kommer han igen o så sätter han sig där på fontänen, så fin är han! Så  tjötade vi lite med honom innan vi var tvungna att gå.. Ahh mössan är så söt, speciellt på honom :P
Sen gick jag o pappa till ett galleri för att kolla på ramar till hans nyinköpta tavlor.. Sen åkte vi hem..

Halva körkortet i din hand! Bra baby!

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0