Det är väl bara att acceptera :(

Jag hatar att få förhoppningar

Förhoppningar suger så fruktansvärt hårt

Finns inget värre än förhoppningar..


Vi hade börjat små planera helgen och i den ingick Stadt imorrn kväll. I var så festsugna hela bunten, iaf jag.. Hade börjat planera o få förhoppningar om att det skulle gå, o så börjar man fråga folk, alla är på och så händer det som brukar hända, allt skiter sig, så ingen plötsligt inga pengar.. borde man inte komma på det lite tidigare?! Jag bara undrar..  Känns precis som karnevalen förra året, man har en bra idé och alla är på, men sen när det gått en tid så ändrar dom sig.. Så är känslan för tillfället.. Är så kluven.. En anledning till att jag vill dit just imorrn är för att både brorsan o syrran ska dit och det vore så tufft om alla var där samtidigt.. Menmen, livet suger hårt, det vet vi alla.. Så det blir en hemmakväll igen! Inte så ovanligt.. Vill göra nått som man inte gör jämt, vad det nu skulle va.. Men jag får i alla fall va med mina underbara kompisar... Och det är väl huvudsaken..


Men just nu känns det så sugigt, nät förhoppningarna är som bortblåsta.. Särskilt när man vet vem som ska dit..

FAAAN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0