Dagen som kallades för fredag!

Så vart det sista dagen på praktiken och jag började nästan gråta, hatar när man ska säga hejdå :P Jag har haft en jättebra vecka.. har verkligen trivts jättebra där, härliga männsikor och massor att göra så tiden har gått väldigt fort.. Ska lämna in CV där och hoppas på få sommarjobb eller något sånt =) Men men, all good things come to a end..

Sen efter jobbet fika jag med marre o lisa och det va bara såå mysigt, vi bara skratta o tjöta =) har verkligen saknat det, ska bli så kul att åka till lager 157 med er o emelie =) längtar i massor ^^
Sen åkte jag hem 20 över fem och då käka jag lite och sen tog jag bussen till götene, så tillbringade jag kvällen hemma hos anders, kolla på film o tjöta, så det vart trevligt.. Fick även åka i den fina minibussen som han satt på lite skyltar som det stod Unga Aktiesparana på... Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0