Bra gjort ^^

Då var halva onsdagen avklarad då, skolan va ganska lugn o go idag.. men nu väntar spanska och engelska plugg, inte överdrivet roligt om man säger så.. Jag o marre va på hjertberg o sökte jobb där idag, man fick skriva i lite lappar och sen gå in o prata med en mycket trevlig och glad man som hette Gunnar..  Tog bara fem minuter eller nått sånt och där inne gick det väl ganska bra, men när jag kommit ut därifrån så glömde jag väskan där inne :O jag är sså klantig, så jag fick springa in o hämta den :P Nu tror väl han att jag är slarvig o glömsk :( Ajaj, eller om jag har tur så kommer han ihåg mig men han vet inte hur och kanske inbillar sig att jag verkade bra ;P haha.. dröm på lisa, gör det!

Ska välkomna mina kära böcker nu! Jippiee... noooot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0