ännu mer om göteborg

så vaknade vi, jag tog en dusch, mycket skönt! Sen gick vi och åt frukost och vi åt fruktansvärt mkt.. vill inte ens berätta.. Sen checkade vi ut och det var annas tur att få gå till centralen och jag fick skjuts, lämnade in min vöska o sen tog jag spårvagnen till rambergsvallen.. så kollade vi på hockey igen.. en mkt bättre match idag! Sen fick jag hör och häpna skjuts till centralen igen, men bara för att jag skulle hinna med tåget :P haha, så körde pappa fel (han brukar väldigt sällan göra detta) detta är ca en kvart innan tåget går o jag måste ner o hämta väskan innan och paniken börjar infinna sig! Dom som kännner mig vet att jag vill stå helst tio minuter innan de´t ska gå.. Men jag hann, med ganska god marginal. Underbart väder har det vart idag med  =) Tack PAPPA och anna för en bra helg =) Övningskörde hem från stan också =) funderar på att ta en promenad sen.. Och imorrn bär det av till göteborg igen :P fast med mina brudar!

     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0